poniedziałek, 19 marca 2012

Adresy

U mnie dzisiaj niestety pustki :( Ale dam Wam kilka moich sprawdzonych adresów :) Mam ich całą masę, ale niestety brak czasu na wstawianie :)
Katalog firan
Próbki wkładek Carefree
PiS -> e-maile: biuro@pis.org.pl (notes, 2 długopisy, 2 smycze, reklamówka)
Hilton Warsaw -> e-maile: info.warsaw@hilton.com 
(2 długopisy, 3 notesy, zawieszka na torebkę, ulotka)
Urząd dzielnicy Warszawa Włochy -> e-maile: wlochy@um.warszawa.pl
(książka, pocztówki)
UM Dzierżoniów -> e-maile: um@um.dzierzoniow.pl
(ołówek, ulotki)
UMiG Barcin -> e-maile: sekretariat@barcin.p
(pocztówki, długopis)
Moja Szwajcaria 
 (ulotki o Szwajcarii)
Bobovita 
(poradnik)
Stiga
(prezentacja DVD)


Na dziś starczy. Obiecuję dodam więcej, mam mnóstwo linków do katalogów, ale nie mam czasu tego wszystkiego dodawać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz