czwartek, 15 marca 2012

Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody!

Skoro jesteśmy przy serwisach, na których zbieramy punkty i wymieniamy je na nagrody, przedstawię Wam kilka innych, na których jestem zarejestrowana.

Zacznijmy od askgfk : www.askgfk.pl/ . Tutaj wypełniamy ankiety i zdobyte punkty wymieniamy na np. doładowania, gadżety, plecaki, latarki.

Kilkakrotnie otrzymałam od nich doładowania ( kod przychodzi na maila)



Ostatnio przybył kubek

ScreenShooter

i zestaw gadżetów :)

ScreenShooter

GaduSonda, obecnie Ariadna - podobna zasada, niestety rzadko przychodzą ankiety. Moja zdobycz:

ScreenShooter

a ostatnio zamówiłam brelok :)

Link: http://panelariadna.pl/login.php

UrwijNagrody - rozwiązujemy zadania, za które dostajemy punkty :) Zdobyłam tam smycz :)

ScreenShooter

Link: http://urwijnagrody.pl/?referrer=25073

Gotujmy

Dodajemy przepisy kulinarne, smyczkę możemy zdobyć za rejestrację, dopisanie się do newslettera, i do bazy testerów :) Mam od nich 2x smycz i minutnik :)





Link to www.gotujmy.pl , ale jeśli ktoś chce mi pomóc w zdobywaniu punktów, niech wyśle adres e-maile na pw lub w komentarzu :)

Renifer Nordi -Odcinaj kupony od znajomych - zapraszamy znajomych do aplikacji na Facebooku, za każdego dostajemy punkt, i wymieniamy na nagrody :) Mam :

brelok (przepraszam za jakość )

ScreenShooter

koszulkę:

ScreenShooter

brelok z odblaskiem:

ScreenShooter

Link: https://apps.facebook.com/nordinagrody/?ref=ts

Dobranoc, Kasiaszanka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz